Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol – kampania policji i ZBP
  • 0
  • 4
1.08.2010

Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol – kampania policji i ZBP

27 lipca rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie”, prowadzonej od roku przez Komendę Główną Policji i Związek Browary Polskie. W zwiększaniu wrażliwości sprzedawców i świadków na problem sprzedaży alkoholu niepełnoletnim pomogą nowe, niestandardowe środki przekazu. Akcja prowadzona jest przy wsparciu Europejskiej Fundacji Kultury Miejskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2010