Rawa Blues Festival wykorzystuje GoBoardy - Marketing przy Kawie
Rawa Blues Festival wykorzystuje GoBoardy
  • 0
  • 1
9.10.2006

Rawa Blues Festival wykorzystuje GoBoardy

PLAKATIV Poland sp. z o.o. zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard®. Klientem Plakativ został jeden z największych w Europie festiwali bluesowowych – Rawa Blues Festival, który nieprzerwanie od ponad 25 lat odbywa się w katowickim Spodku. Motywem reklamowym 26 edycji festiwalu, który odbył się 7 października br., było hasło „Kup bilet wygraj Mitsubishi Pajero Irka Dudka”. W tym roku organizator przeznaczył swój charakterystyczny, czarny samochód jako nagrodę do wylosowania spośród wszystkich uczestników festiwalu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2006

6 października 2006