Raport „Więcej niż kanał marketingowy: dyrektorzy marketingu o mobilności”
  • 0
  • 1
25.01.2013

Raport „Więcej niż kanał marketingowy: dyrektorzy marketingu o mobilności”

Raport „Więcej niż kanał marketingowy: dyrektorzy marketingu o mobilności” skupia się na przyszłości marketingu mobilnego, odpowiada na pytanie o przewagę mobilnych stron nad aplikacjami i wskazuje, dlaczego marketing mobilny włączy do interaktywnego świata marki FMCG. Badanie zostało zrealizowane przez TNS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2013

MTV Polska promuje nowy serial „Niskozatrudnieni”

Ruszyła kampania wspierająca premierę serialu „Niskozatrudnieni” na antenie MTV Polska. Działania reklamowe skierowane są do grupy osób w wieku 13–29 lat. Serial opowiada historię młodych ludzi wkraczających w dorosłe życie zawodowe. Młodzi i wykształceni zderzają się z dość brutalną rzeczywistością, gdy przekonują się, że dyplom renomowanej uczelni nie jest automatyczną gwarancją sukcesu na rynku pracy.