- 0
- 1
Raport TNS OBOP „Młodzi Polacy o życiowych wyborach”
W lutym 2006 roku TNS OBOP na zlecenie Coca-Cola przeprowadził badanie opinii publicznej pt. „Młodzi Polacy o życiowych wyborach”. Badanie zostało zrealizowane wśród mieszkańców największych polskich miast (powyżej 100 tys. mieszkańców) w wieku 20-39 lat. Wyniki badania dowodzą, że wśród młodych Polaków coraz wyraźniej zaznacza się trend życia w zgodzie z samym sobą, własnym zdaniem i naturą. Życie z pasją tzn. w harmonii pomiędzy obowiązkami np. pracą zawodową, a marzeniami jest realizowane niezależnie, a czasem nawet wbrew opinii otoczenia. Respondenci coraz częściej dostrzegają, że to czy ich życie będzie radosne, czy będą z niego w pełni usatysfakcjonowani zależy tylko i wyłącznie od nich samych. Dlatego też kluczem do poszukiwania w pełni szczęśliwego życia są przede wszystkim indywidualne i śmiałe wybory i decyzje życiowe.