Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych Exacto i ZFPR
  • 0
  • 1
18.12.2019

Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych Exacto i ZFPR

Ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations na grupie podmiotów doradczych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2019

17 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2019

Introwertycy wolą rozmawiać z chatbotami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi. Badanie agencji Symetria

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.