„Raport strategiczny Internet 2018/2019” IAB Polska
  • 0
  • 0
12.06.2019

„Raport strategiczny Internet 2018/2019” IAB Polska

IAB Polska zaprezentowało 16. edycję „Raportu strategicznego Internet” badającego rynek reklamy online. To podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, wydarzeń branży marketingu i najnowszych trendów.

„Raport strategiczny Internet 2018/2019” IAB Polska składa się z następujących rozdziałów:

  • Polski rynek internetowy
  • Reklama online
  • Źródła wiedzy i rozwiązania dla firm
  • Zmiany prawne
  • Działalność IAB Polska

Blisko 100 stron analiz podzielono na dwie części. Pierwsza przedstawia statystyki dotyczące polskiego Internetu. Druga zawiera opis poszczególnych narzędzi marketingu online i najnowsze wyniki IAB Polska/PwC AdEx. Badanie to jest standardem rynkowym dotyczącym wartości poszczególnych narzędzi komunikacji online. W dalszych częściach znajdują się dodatkowe analizy oraz opis działań IAB Polska.

Dane dotyczące polskiego rynku zostały wzbogacone o perspektywę europejską i globalną. Omówiono także perspektywy rozwojowe, spodziewane trendy, wyzwania i szanse.

Publikacja miała premierę podczas 13. edycji Forum IAB, które odbyło się 5–6 czerwca w Warszawie. Można ją pobrać ze strony www.iab.org.pl. W wersji drukowanej jest dostępna z najnowszym numerem magazynu „HBR Polska”.

Janusz Kamiński

1 miesiąc temu

Dzięki za informacji o raporcie. ;)

12 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
12.06.2019

Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”

Do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, Ikea oraz CCC. Takie wyniki przyniosła pierwsza polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego – „YouGov BrandIndex”. Badanie realizuje agencja badań rynku Inquiry i YouGov. Odzwierciedla ono nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
12.06.2019

W 2018 r. przychody klubów Ekstraklasy wyniosły prawie 528 mln zł. Legia Warszawa ponownie liderem „Piłkarskiej ligi finansowej” Deloitte

Przychody wszystkich zespołów grających w polskiej Ekstraklasie wyniosły w 2018 r. blisko 528 mln zł. Z raportu „Piłkarska liga finansowa” firmy doradczej Deloitte wynika, że w minionym roku przychody z transferów wyniosły 96,8 mln zł, z czego transfery zagraniczne wygenerowały 87,4 mln zł. Liderem rankingu pod względem wpływów do budżetu pozostaje niezmiennie Legia Warszawa. Na podium znalazły się także Lech Poznań i Lechia Gdańsk.