Raport: reklama w podświadomości – lokowanie produktu - Marketing przy Kawie
Raport: reklama w podświadomości – lokowanie produktu
  • 0
  • 5
12.12.2011

Raport: reklama w podświadomości – lokowanie produktu

Jak wynika z badań PMR Research, niemal wszyscy Polacy (97%) oglądają telewizję, przy czym 40% z nich deklaruje, że poświęca na tę czynność od jednej do dwóch godzin dziennie. Ilu z nich zauważyło banner „audycja zawiera/zawierała lokowanie produktu”? Czy wiedzą, co to znaczy?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2011