Raport Mobile Multimedia 2008
  • 0
  • 1
15.07.2008

Raport Mobile Multimedia 2008

Agencja marketingu mobilnego Telecom Media właśnie opublikowała drugą edycję raportu o polskim rynku cyfrowej rozrywki komórkowej – Mobile Multimedia 2008. Raport przedstawia profil użytkownika telefonu komórkowego oraz stan rynku multimediów w wielu przekrojach – wg operatorów, producentów telefonów komórkowych oraz konsumentów. Wyniki raportu obalają niektóre z popularnych stereotypów m.in. ten, że główną grupą odbiorców cyfrowej rozrywki są dzieci i nastolatki. Bogaty jest także w ciekawe wnioski, jak np.: konsumenci Ery są najmniej multimedialni a najwięcej gier Java pobierają klienci Play.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lipca 2008