Raport Meetrics: w I kwartale widoczność reklam display w Polsce spadła poniżej 50%, wbrew trendom europejskim
  • 0
  • 1
24.04.2020

Raport Meetrics: w I kwartale widoczność reklam display w Polsce spadła poniżej 50%, wbrew trendom europejskim

Od początku 2020 r. wskaźnik viewability, czyli widoczności reklam display spadł w Polsce do 48%. Równocześnie viewability reklam wideo wzrosło o 4 p.p. i w I kwartale sięgnęło poziomu 78%. Tym samym polskie wskaźniki widoczności reklam wideo podążają za międzynarodową średnią, w przeciwieństwie do wskaźników widoczności kampanii display.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

24 kwietnia 2020

23 kwietnia 2020