Raport: kryzys w polskiej branży farmaceutyków w 2011
  • 0
  • 1
21.12.2011

Raport: kryzys w polskiej branży farmaceutyków w 2011

W mijającym roku krajowy rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Zbigniew Janik (Janik Con

11 lat temu

wydatki są niższe

1. W/w wymienione wydatki na media są tzw. szacunkami ratecardowymi czyli faktyczne wydatki są o połowe niższe
2. Te wydatki dotyczą tylko leków OTC czyli około 20% wartości rynku farmaceutycznego (leki na receptę nie są rekkamowane w mediach).

 

21 grudnia 2011

20 grudnia 2011