Raport: Kobiety, mężczyźni i ich smartfony
  • 0
  • 1
9.07.2012

Raport: Kobiety, mężczyźni i ich smartfony

Z badań przeprowadzonych przez MEC Analytics and Insight wynika, że wśród posiadaczy smartfonów jest więcej mężczyzn niż kobiet (68% vs 59%). Także dostęp do Internetu przez telefon komórkowy jest ważniejszy dla mężczyzn niż dla kobiet (69% vs 57%). Analiza zachowań Polaków w poszczególnych grupach wiekowych ujawnia jednak wyraźne różnice w sposobie korzystania przez nich ze smartfonów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2012

Raport agencji Autentika na temat wizerunku agencji interaktywnych wśród managerów marketingu

Z raportu wynika, że mocnymi stronami agencji interaktywnych zdaniem managerów są: kreatywność, komunikatywność oraz wiedza i doświadczenie pracowników. Niemniej tylko 8% badanych przyznało, że znalezienie budzącej zaufanie agencji interaktywnej jest łatwym zadaniem. Powodem są problemy agencji z utrzymaniem wysokiej jakości świadczonych usług oraz niedostateczny profesjonalizm w działaniu. Raport został przygotowany na podstawie ankiety online, którą wypełniło 61 managerów.

7 lipca 2012