Raport Ipsos na temat kanału HoReCa już dostępny
  • 0
  • 1
19.12.2005

Raport Ipsos na temat kanału HoReCa już dostępny

Raport Ipsos pt.„Gastronomia – HoReCa – On Trade – terra incognita?” jest już dostępny. Jest to analiza tego segmentu jako kanału dystrybucji i jako zjawiska społecznego. Raport zawiera informacje na temat motywacji, preferencji, opinii, potrzeb i zachowań osób uczęszczających do klubów, dyskotek, pubów, barów, klubów nocnych i restauracji. Opisuje zwyczaje związane z chodzeniem do lokali, związane z tym mody, promocje, konsumpcję w podziale na kategorie, segmentację konsumentów, segmentację lokali, rolę barmana. Jest to pierwsza tego typu analiza na rynku polskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2005

16 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2005

Wielka aukcja prezentów na Manhattanie

Agencja Domino Siły Kreatywne, zajmująca się planowaniem i wdrażaniem działań marketingowych dla Centrum Handlowego Manhattan w Gdańsku, przygotowała wiele ciekawych wydarzeń dla Klientów Centrum. Spośród wszystkich propozycji szczególną uwagę zwraca „Aukcja prezentów”. Jest to działanie innowacyjne, wyróżniające się na tle działań konkurencji. Do tej pory bowiem żadne centrum handlowe w Polsce nie przeprowadziło tego typu akcji.