Raport „E-sport 2020. Biznes – rynek pracy – edukacja”
  • 0
  • 1
16.12.2020

Raport „E-sport 2020. Biznes – rynek pracy – edukacja”

Ukazał się raport na temat stanu branży e-sportowej w Polsce. Został przygotowany przez Collegium Da Vinci w Poznaniu i Komputronik Gaming ze wsparciem ekspertów z branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2020

„Nieobecni są wśród nas” – świąteczna kampania Fundacji Itaka i Playera

Za chwilę święta Bożego Narodzenia. Wiemy już, że będą one inne niż dotychczas. Nie spotkamy się z całą rodziną przy wigilijnym stole, nie będziemy odwiedzać bliskich. Ale mimo to będziemy świętować z myślą, że za rok ten wieczór spędzimy razem. Bo przecież najważniejsza w święta jest rodzina. Dlatego Fundacja Itaka i Player postanowiły w tym szczególnym okresie zwrócić uwagę właśnie na rodzinę – konkretnie na członków rodzin osób zaginionych.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2020

„VideoTrack”: rekordowa irytacja reklamą w VoD, niechęć do reklamy napędza SVoD, Disney+ budzi zainteresowanie

Irytacja reklamami w serwisach VoD po raz pierwszy w historii badania „VideoTrack” agencji Wavemaker zrównała się z poziomem irytacji reklamą telewizyjną. Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych – w szczególności osób, które już płacą za wideo.