Raport „E-commerce w Polsce 2010”
  • 0
  • 1
1.10.2010

Raport „E-commerce w Polsce 2010”

W 2009 roku sklepy internetowe w Polsce musiały zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Z jednej strony dały o sobie znać spowolnienie gospodarcze i rosnąca konkurencja, z drugiej zaś – pojawiły się nowe możliwości w postaci kanału mobilnego oraz social commerce. Ponadto część sklepów rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Wartość rynku e-commerce w ubiegłym roku wzrosła z 12 do 15 mld zł, a towarzyszyła temu modyfikacja strategii działania sklepów, szczególnie w obszarze marketingu i promocji. Agencja Praktycy.com opublikowała raport o e-commerce w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2010

30 września 2010