Raport „Banki: kryzys zaufania”
  • 0
  • 2
22.10.2009

Raport „Banki: kryzys zaufania”

Aż 72% Polaków przyznaje, że sposób prezentacji ofert banków często wprowadza klientów w błąd – wynika z raportu „Banki: kryzys zaufania” firmy doradczej On Board PR, opartego na badaniach zrealizowanych przez PBS DGA. Jednocześnie 48% Polaków uważa, że banki mogłyby cieszyć się większym zaufaniem, mówiąc o swoich usługach w bardziej zrozumiały sposób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 października 2009