Raport badający aktywność polskich blogerów w mediach społecznościowych - Marketing przy Kawie
Raport badający aktywność polskich blogerów w mediach społecznościowych
  • 0
  • 7
10.07.2013

Raport badający aktywność polskich blogerów w mediach społecznościowych

Gazeta.pl, agencja SociAll i firma badawcza NapoleonCat.com przygotowały raport „BlogerStar”. Jego celem jest pokazanie, jak blogi funkcjonują w mediach społecznościowych. Blogi do badania wybrano arbitralnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lipca 2013

9 lipca 2013