Raport: 81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne
  • 0
  • 1
20.02.2012

Raport: 81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne

Aż 81 proc. użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że przynajmniej raz na 2 tygodnie udostępnia lub poleca innym treści, które uzna za zabawne lub śmieszne. Najmniej chętnie internauci dzielą się treściami szokującymi lub wulgarnymi – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2012

Prezydencja Polski w Unii Europejskiej: raport

Firma Newton Media zbadała, jak w roku 2011 i w styczniu 2012 roku prasa ogólnopolska pisała na temat sprawowania przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach ogólnopolskich. Wyselekcjonowano z nich informacje, które dotyczyły przygotowań Rzeczpospolitej Polskiej do objęcia przewodnictwa w Unii, jego sprawowania oraz podsumowania działalności.