YouGov BrandIndex 2023 – Value i Satisfaction - Marketing przy Kawie
Ranking marek YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction
  • 0
  • 2
2.07.2024

Ranking marek YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction

Rankingi Top 10 Value i Satisfaction wśród klientów danej marki pokazują, które marki zdobyły szczególne uznanie konsumentów. Wysoka pozycja w obu zestawieniach wskazuje na wyjątkowo pozytywne postrzeganie marki. Udało się to tylko dwóm markom – Allegro i Lavazza.

Ranking YouGov BrandIndex 2023 według wskaźnika Value (stosunek ceny do jakości) bezapelacyjne otwiera marka Allegro. Na drugim i trzecim miejscu, bardzo blisko siebie znalazły się kolejno Link4 i Kia, a tuż za podium – Lidl. Bardzo dobry wynik odnotowały marki Skoda oraz Decathlon, a ściślej internetowy marketplace Decathlon.pl. Zestawienie zamykają Warta, E. Wedel i Lavazza.

YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction

Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen. Ostatnie pozycje rankingu przypadły markom Rossmann, Honda i Volvo. W zestawieniu Top 10 jest aż 6 marek motoryzacyjnych.

YouGov BrandIndex 2023 – wskaźnik Value i Satisfaction

Dane pochodzą z badania YouGov BrandIndex (skumulowane wyniki z 2023 r.). Agencja badań rynku Inquiry od 2019 r. współpracuje z międzynarodową firmą YouGov, będąc jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce.

2 lipca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2024

Czy e-commerce jest gotowy na optymalizację cyfrowej półki? Post scriptum po webinarze Brandly360

Podczas niedawnego webinaru Brandly360, pt. „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce?”, omówiono kluczowe strategie wzrostu sprzedaży dzięki optymalizacji cyfrowej półki. Prelegenci: Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Jakub Trybuła, senior SEO specialist z Get Noticed Agency przedstawili najważniejsze aspekty skutecznego zarządzania ofertą w e-commerce. Podkreślili też konieczność inwestycji w zarządzanie digital shelf.

1 lipca 2024