Ranking infolinii bankowych według ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Ranking infolinii bankowych według ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 6
1.06.2015

Ranking infolinii bankowych według ARC Rynek i Opinia

W ciągu ostatniego półrocza niemal o połowę skrócił się średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w bankach: z 34 do 18 sekund. Liderem po raz ósmy z rzędu został ten sam bank – wykazało badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, prowadzone przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2015