Ranking cytowań i informacji: luty 2012
  • 0
  • 6
30.03.2012

Ranking cytowań i informacji: luty 2012

W lutym liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (224). Najczęściej przytaczano opublikowane w GW wyniki sondażu TNS OBOP („Ale POleciało!”, 10.02.12), według którego przewaga Platformy Obywatelskiej nad Prawem i Sprawiedliwością skurczyła się do 2 pkt proc., a sama Platforma ma najgorsze notowania od wyborów z 2007 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

30 marca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2012

Audi najpopularniejszą, a BMW najbardziej wciągającą marką samochodową na FB w Europie Środkowo-Wschodniej

Największe marki samochodowe świata coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność na Facebooku. Jak pokazuje raport Sotrender, przygotowany na pierwszą środkowoeuropejską konferencję branży badawczej „Esomar CEE Research Forum”, na narodowych profilach facebookowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej zdecydowanie dominują niemieckie marki: BMW, Audi i Mercedes.