Randall Rothenberg, CEO IAB: Od czego zacząć walkę z blokowaniem reklam?
  • 0
  • 1
25.09.2015

Randall Rothenberg, CEO IAB: Od czego zacząć walkę z blokowaniem reklam?

Blokowanie reklam ostatnimi czasy osiągnęło poziom kryzysowy i może zagrozić reklamie internetowej – stwierdza na łamach „AdAge’a” Randall Rothenberg, prezes i CEO IAB. By poradzić sobie z tym problemem, należy m.in. zastanowić się nad przyczynami zjawiska. Ekspert wskazuje też 4 kroki, od których należałoby rozpocząć walkę z blokowaniem reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

25 września 2015

24 września 2015