„Rama - dołącz do książkowych pożeraczy”
  • 0
  • 1
8.05.2006

„Rama – dołącz do książkowych pożeraczy”

Wraz z końcem kwietnia agencja Great Open House rozpoczęła dwie akcje promocyjne produktów marki RAMA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2006

„Pieniądze kochają procenty” - kampania promująca Otwarte Konto Oszczędnościowe

Dzisiaj ING Bank Śląski rusza z kampanią marketingową „Pieniądze kochają procenty”, która jest ściśle związana z podwyższeniem oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski oferuje o 1,75 pkt. proc. wyższe oprocentowanie od nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe w złotych. ING Bank Śląski jest liderem na polskim rynku w pozyskiwaniu depozytów.