Rajska wyspa na balkonie, czyli nowa kampania Plusha
  • 1
  • 1
23.06.2020

Rajska wyspa na balkonie, czyli nowa kampania Plusha

Plush rozpoczął nową kampanię. Promuje w niej abonament za 25 zł miesięcznie. W spocie „Rajska wyspa” maskotka marki kąpie się z dziewczętami w nadmuchiwanym basenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research

W ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.