Rajska wyspa na balkonie, czyli nowa kampania Plusha
  • 1
  • 1
23.06.2020

Rajska wyspa na balkonie, czyli nowa kampania Plusha

Plush rozpoczął nową kampanię. Promuje w niej abonament za 25 zł miesięcznie. W spocie „Rajska wyspa” maskotka marki kąpie się z dziewczętami w nadmuchiwanym basenie.

Brand hero marki zaprasza młode dziewczyny do nadmuchiwanego basenu na balkonie. Jedna z bohaterek podsumowuje to słowami: „Ty jedynie wiesz, jak dogodzić młodej kobiecie”. W ten sposób Plush promuje nową ofertę abonamentową.

Kampania jest prowadzona w stacjach telewizyjnych, na adscreenach, a także w stacjach radiowych oraz w kanałach cyfrowych.

Kampania „Warto wskoczyć do Plusha! Jedyny taki bombowy abonament. Aż 25 giga i reszta bez limitu za jedyne 25 zł/mies.” została zrealizowana dla Polkomtela przez agencję Scholz & Friends. Spot „Rajska wyspa” wyreżyserowali Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak, wyprodukował dom produkcyjny TFP.

Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

  • 1
Nowa kampania Plusha

Nowa kampania Plusha

23 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research

W ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2020

Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii

Ukazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.