Rainbow Tours rozpoczyna kampanię „Premia dla ciekawych świata” (wideo)
  • 1
  • 1
6.02.2014

Rainbow Tours rozpoczyna kampanię „Premia dla ciekawych świata” (wideo)

„Premia dla ciekawych świata” to hasło kampanii Rainbow Tours promującej ofertę Lato 2014. Działania rozpoczęły się 1 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2014

ING BŚ i Nordea Bank z najlepszą obsługą klienta – ranking Money.pl (infografika)

Infolinie banków w skali od 1 do 5 zasługują na trójkę z plusem, a konsultanci przesadzają ze sprzedażowym podejściem. Co czwarty bank daje możliwość kontaktu przez czat lub Skype, a sześć instytucji ignoruje e-maile od klientów – to główne wnioski z rankingu „Najlepsza obsługa klienta 2014”, przygotowanego przez Money.pl. Najwyższe oceny uzyskały ING Bank Śląski i Nordea Bank.