„Będzie co wspominać” – Rainbow promuje wycieczki objazdowe - Marketing przy Kawie
Rainbow promuje wycieczki objazdowe hasłem „Będzie co wspominać”
  • 1
  • 1
6.03.2025

Rainbow promuje wycieczki objazdowe hasłem „Będzie co wspominać”

Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamową „Będzie co wspominać”. Jej celem jest promocja wycieczek objazdowych jako źródła niepowtarzalnych wspomnień.

Kampania „Będzie co wspominać” to opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc. To zbiór momentów, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi. Koncentruje się nie na odwiedzanych miejscach, ale na emocjach. Te towarzyszą podróżom i pozostają na długo – w albumach na telefonie i w pamięci.

Key visual kampanii nawiązuje do interfejsu smartfona, którym i w którym gromadzimy wspomnienia. Przypomina on ekran aparatu w trakcie robienia zdjęcia podczas podróży na tle atrakcji.

Kampania obecna jest w telewizji, kinie, w przestrzeni miejskiej i na lotniskach, prasie, kanale online, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży biura Rainbow. Powstała we współpracy z Twin Digital Collective.

Rainbow promuje wycieczki objazdowe

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2025