Rainbow promuje polską strefę hasłem „Wakacje jak w domu” (wideo) - Marketing przy Kawie
Rainbow promuje polską strefę hasłem „Wakacje jak w domu” (wideo)
  • 1
  • 1
27.10.2016

Rainbow promuje polską strefę hasłem „Wakacje jak w domu” (wideo)

24 października wystartował kolejny etap kampanii Rainbow dotyczącej wakacji 2017. Tym razem marka promuje nowy produkt – polską strefę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 października 2016

26 października 2016