Treści historyczne w reklamie? Tylko w zgodzie z dobrymi obyczajami – apeluje Rada Reklamy
  • 0
  • 0
21.08.2017

Treści historyczne w reklamie? Tylko w zgodzie z dobrymi obyczajami – apeluje Rada Reklamy

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wystosował apel do twórców i osób wpływających na kształt reklamy. Zwraca się w nim z prośbą, by przekazy reklamowe zawierające treści historyczne były tworzone w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i w poczuciu odpowiedzialności społecznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 sierpnia 2017