Rada Etyki PR wydała opinię ws. przetargu Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów - Marketing przy Kawie
Rada Etyki PR wydała opinię ws. przetargu Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów
  • 0
  • 1
15.05.2013

Rada Etyki PR wydała opinię ws. przetargu Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów

Rada Etyki PR wydała opinię w sprawie zgłoszenia dotyczącego przetargu na obsługę medialną i graficzną II Nocy Robotów. Przetarg był organizowany przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartłomiej Juszczyk, Adwe

11 lat temu

hiokryzja

Z jednej strony buntujemy się jako PR'owcy przed takimi zapisami,a z drugiej sami podajemy jako wskaźniki badanej w przyszłości efektywności naszej pracy - liczbowe wartości, ad publikacji.

Rozwiń komentarze

15 maja 2013

14 maja 2013