Quebonafide i Forxst wprowadzają napój Miss Ti do Lidla - Marketing przy Kawie
Quebonafide i Forxst wprowadzają napój Miss Ti do Lidla
  • 1
  • 2
10.02.2022

Quebonafide i Forxst wprowadzają napój Miss Ti do Lidla

Raper Quebonafide oraz DJ i producent Forxst rozpoczęli projekt Miss Ti. To marka wegańskiej matchy latte oraz milk tea, które pojawiły się 9 lutego jako pierwsze produkty spożywcze brandu premierowo w ofercie sieci Lidl w cenie 9,99 zł za 500 ml. Lidl wprowadza produkty do oferty na stałe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2022