PZU podsumowuje akcję na Euro 2012 - Marketing przy Kawie
PZU podsumowuje akcję na Euro 2012
  • 1
  • 1
8.08.2012

PZU podsumowuje akcję na Euro 2012

PZU podsumowuje kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”, która miała wzmocnić nowe pozycjonowanie marki. W ciągu dwudziestu dni akcji ukazało się o niej ponad 130 publikacji w mediach ogólnopolskich, regionalnych, sportowych i lifestyle’owych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.08.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Znaleźć coś w Internecie? Nie ma problemu. Znaleźć wiarygodną informację? Z tym już gorzej...

Co prawda jako użytkownicy Sieci mamy dostęp do masy informacji w sposób ciągły i niemal nieograniczony, a czasami potrzebna jest jedynie pewna kwota pieniędzy, czas lub specjalista od IT. Ale za tym szerokim dostępem stoi równie szeroki napływ informacji, które niekoniecznie zasługują na naszą uwagę. Jak skutecznie radzić sobie z tym natłokiem informacji?
informacja promocyjna