„PZU. Jedna praca, dwa wymiary” – kampania employer brandingowa marki
  • 0
  • 4
15.10.2018

„PZU. Jedna praca, dwa wymiary” – kampania employer brandingowa marki

15 października PZU rozpoczęło kampanię employer brandingową. Ma ona budować wizerunek firmy jako jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 października 2018

12 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2018

Wykorzystywanie w reklamach brand heroes może przynieść długoterminowe wzrosty i oszczędności mediowe. Wyniki badania

Konsekwentne użycie brand heroes i powtarzalnych motywów w reklamach znacząco podnosi reakcje emocjonalne odbiorców. Poprawia także rozpoznawalność marki. Daje też szansę na długoterminowe wzrosty – pokazuje badanie firmy System1. Obecnie jednak tylko 10% wszystkich wydatków na reklamę telewizyjną jest przeznaczanych na tego typu działania.