PZŁF ogłasza konkurs na nowe logo
  • 0
  • 1
18.01.2023

PZŁF ogłasza konkurs na nowe logo

Założony w 1921 r. Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego ogłasza konkurs na opracowanie nowego logotypu PZŁF.

Konkurs przeznaczony jest do osób pełnoletnich, a autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. zł. netto. PZŁF oczekuje, żeby projekt był oryginalny, łatwo rozpoznawalny i nawiązywał do łyżwiarstwa figurowego.

Prace należy przesłać w pliku pdf do 28 lutego 2023 r. na adres konkurs@pzlf.pl (treść zgłoszenia określa regulamin konkursu). Zgłoszenie musi zawierać imię i nazwisko uczestnika, miejscowość oraz numer telefonu kontaktowego.

Wyniki opublikowane zostaną 24 marca 2023 r. Udział w konkursie jest nieodpłatny i dobrowolny.

Dokładne zasady przeprowadzenia konkursu określa regulamin konkursu.

  • 1
Aktualne logo PZŁF

Aktualne logo PZŁF

18 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

Wystartowała XI edycja konkursu marketingowego dla uczelni. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

60 proc. konsumentów z Polski ocenia, że w ostatnim roku ich sytuacja finansowa się pogorszyła

Obawy inflacyjne konsumentów w Polsce utrzymują się na poziomie z zeszłego miesiąca – wskazanie w wysokości 60 proc. należy do najniższych spośród ankietowanych państw. Jak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, do 46 proc., a więc o 4 p.p. spadł odsetek ogółu ankietowanych oceniających, że nie może sobie pozwolić na wydatki na przyjemności.