Pyszne Lody o smaku Przygody - Marketing przy Kawie
Pyszne Lody o smaku Przygody
  • 0
  • 1
23.05.2006

Pyszne Lody o smaku Przygody

„Pyszne lody o smaku Przygody” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej najnowszych lodów Zielonej Budki – Hugo. 15 sekundowy spot oraz dwa 8 sekundowe bilbordy sponsorskie przygotowano z myślą o młodych konsumentach w wieku od 6 do 15 lat. Głównym zadaniem kampanii jest wsparcie reklamowe tegorocznej nowości Zielonej Budki – rodziny lodów Hugo, w skład której wchodzą lody impulsowe: Hugo kubek 130 ml, Hugo Agent na patyku, Hugo Skrzynia Skarbów (9 różnych propozycji lodów na patyku) oraz lody familijne: Hugo czekoladowy odlot i Hugo żelkowe szaleństwo w pojemnikach 650 ml.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55217 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2006

Pilsner Urquell International Photography Awards

Fotografia narodziła się prawie 180 lat temu, kiedy to Joseph-Nicéphore Niepce wykonał pierwsze zdjęcie z perspektywy okna i utrwalił je na metalowej płycie. Od tamtego czasu sztuka rejestracji świata za pomocą światła stała się jedną z najbardziej cenionych form ekspresji - do dziś budzi emocje, intryguje i inspiruje. Początków XIX wieku sięga również historia stworzenia marki Pilsner Urquell – to właśnie Pilsner Urquell po latach ciemnej i mrocznej przeszłości wprowadził piwo w erę światła. Związki fotografii i marki Pilsner Urquell są oczywiste i to one stały za decyzją dotyczącą sponsorowania przez markę Pilsner Urquell międzynarodowego konkursu fotograficznego International Photography Awards wraz z ceremonią rozdania nagród Lucie Awards. Od tego roku konkurs International Photography Awards odbywać się będzie pod nową nazwą Pilsner Urquell International Photography Awards.