„Punkty widzenia ścierają się w Polsce”. Kampania WP
  • 1
  • 1
12.10.2018

„Punkty widzenia ścierają się w Polsce”. Kampania WP

Wirtualna Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie wszystkich Polaków do wymiany poglądów i opinii.

Kampania Wirtualnej Polski rozpoczęła się 12 października w sieciach kin w całej Polsce (Cinema City, Multikino, Helios). 15 października działania ruszą w telewizji i radiu. Zasięgiem obejmą m.in. stacje telewizyjne TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne i stacje radiowe RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM. Reklamy pojawią się także w prasie, w tym w „Przeglądzie”, „Rzeczpospolitej” i „Zwierciadle”.

Żyjemy w różnych, spolaryzowanych światach. Mało jest już miejsc, w których mogą się one wzajemnie spotkać i poprowadzić równy dialog, również w Internecie. Każdy ma prawo do swojego punktu widzenia, ale powinniśmy ze sobą rozmawiać i do tego chcemy zachęcić w tej kampanii – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Spoty i kreacje online będą dostępne we wszystkich serwisach WP. Działania będą widoczne także na Facebooku, YouTube oraz Ipli. Dodatkowo z kampanią będą mogli zetknąć się klienci sklepów sieci Media Markt, pasażerowie Kolei Mazowieckich oraz podróżujący autobusami ZTM w Warszawie.

  • Koncepcja i kreacja: Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
  • Reżyseria: Bartosz Dombrowski
  • Zakup mediów: Zenith i zespół marketingu WP
  • 1

12 października 2018

11 października 2018