PUMA Sponsorem Technicznym KKS Lech Poznań - Marketing przy Kawie
PUMA Sponsorem Technicznym KKS Lech Poznań
  • 0
  • 1
19.06.2006

PUMA Sponsorem Technicznym KKS Lech Poznań

Umowa pomiędzy KKS Lech Poznań a PUMA Polska została podpisana na 3 lata i obejmuje kompleksowe ubranie pierwszej drużyny oraz wszystkich zespołów młodzieżowych. Puma uzyskała również tytuł Sponsora Biznesowego klubu wraz z pakietem usług marketingowych obejmujących m.in. reklamę zewnętrzną podczas meczów Lecha, a także wyłączność branżową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 czerwca 2006

16 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
16.06.2006

Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite

W poniedziałek, 19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa LECH Lite. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny - charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.