„Puls Biznesu” zabiega o nowych czytelników
  • 0
  • 3
23.09.2011

„Puls Biznesu” zabiega o nowych czytelników

19 września rozpoczęła się kampania promująca „Puls Biznesu” w nowej odsłonie. Zmiany dotyczą częściowo zawartości dziennika, jego logotypu i szaty graficznej, a także sposobów udostępniania treści (wersja na tablety i smartfony). Zmiany wsparte działaniami reklamowymi mają poszerzyć grupę czytelników „Pulsu Biznesu” o właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania „Rozwód? Przemyśl to” jednak bezpłatnie w TVP (wideo)

Prezes zarządu TVP Juliusz Braun zmienił decyzję Komisji ds. Kampanii Społecznych w sprawie spotu „Bajka” Fundacji Mamy i Taty, stanowiącego część kampanii „Rozwód? Przemyśl to”. Na wystosowaną w czerwcu prośbę Fundacji o przyjęcie spotu do emisji na zasadach społecznych Komisja odpowiedziała odmownie i zaleciła zmiany w warstwie tekstowej reklamy. Fundacja Mamy i Taty zaprotestowała i zwróciła się zarazem o poparcie do swoich sympatyków.