„Puls Biznesu” przesuwa budżet internetowy do Media Contacts
  • 0
  • 1
20.02.2007

„Puls Biznesu” przesuwa budżet internetowy do Media Contacts

Agencja nowych mediów Media Contacts przejęła budżet reklamowy w Internecie dziennika „Puls Biznesu” wydawanego przez Bonnier Business (Polska). W 2006 roku planowaniem działań dziennika w Internecie zajmował się Starcom Next. Jeśli chodzi o zakup pozostałych mediów „Puls Biznesu” w 2007 roku kontynuuje współpracę z domem mediowym Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2007

Google Qualified Company tylko dla profesjonalistów

Największa światowa wyszukiwarka Google już dawno postanowiła wyjaśnić kwestię tego, komu można bez zastrzeżeń powierzyć administrację kampanii w coraz popularniejszym systemie reklamowym AdWords. W tym celu stworzyła certyfikat Konsultanta Google Advertising Professional, który przyznawany jest po zdaniu trudnego testu i spełnieniu kilku innych wymagań. Poza tym wyszukiwarka zaczęła przyznawać tytuł Google Qualified Company, który jest wyższym stopniem zaawansowania i którego zdobycie świadczy o profesjonalnym zaangażowaniu w ramach systemu AdWords.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2007

Reklama za miliard

Na ponad miliard złotych, dwa tysiące firm BTL i ok. 20 tys. zatrudnionych osób Polska Izba Artykułów Promocyjnych oszacowała sektor artykułów promocyjnych.Początki branży artykułów promocyjnych związane były z zachodzącymi w latach dziewięćdziesiątych przekształceniami polityczno-gospodarczymi w Polsce. Ówczesna sytuacja na rynku spowodowała gwałtowne zmiany, także w dziedzinie reklamy. Ostatnie piętnaście lat pozwoliło zaobserwować dynamiczny rozwój, mający miejsce w sektorze reklamy upominkowej.