Pudliszki z nowym logo i nowościami produktowymi - Marketing przy Kawie
Pudliszki z nowym logo i nowościami produktowymi
  • 2
  • 3
30.01.2025

Pudliszki z nowym logo i nowościami produktowymi

Zmienia się identyfikacja wizualna Pudliszek: logo, styl komunikacji z konsumentem, a także opakowania. W 2025 r. pod tą marką na rynek zostanie wprowadzonych 16 nowości produktowych.

W ubiegłym roku w portfolio firmy zadebiutowały

  • ketchup Pudliszki Zero
  • dania gotowe w tackach

Zmiany te to początek nowości zaplanowanych na 2025 r. Kraft Heinz pod marką Pudliszki zamierza wprowadzić 16 nowości produktowych. Marka poszerza portfolio, dostosowując je do młodszego pokolenia.

– Wprowadzając nowe produkty czy warianty smakowe, wsłuchujemy się w potrzeby dzisiejszych konsumentów. Inspirujemy się też trendami kulinarnymi, mając pełną świadomość tego, co lubią nasi rodacy w kuchni. To przede wszystkim wysoka jakość i zdrowe składniki, a także kwestie związane z wygodą. Zmieniamy także identyfikację wizualną Pudliszek. Dzięki temu m.in. zwiększymy widoczność naszych produktów na sklepowych półkach – mówi Adam Imielski, dyrektor zarządzający w firmie Kraft Heinz Polska, która jest właścicielem marki Pudliszki.

W nadchodzących miesiącach komunikacja marki Pudliszki będzie utrzymana w duchu dotychczasowej kampanii „Smaczne i kropka”. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby wzmocnić jej przekaz. Opiera się ona na pogodnym, swobodnym i serdecznym języku komunikacji, a także na podkreślaniu apetyczności i autentyczności.

Odświeżone zostało także logo. Przeszło ono subtelne modyfikacje. Zrezygnowano m.in. z gradientu na rzecz czerwieni przypominającej kolor pomidorów. Zmiany są już widoczne na ketchupach czy daniach gotowych w tackach, a sukcesywnie będą pojawiać się na kolejnych opakowaniach.

pudliszki nowe logo

Nowe wersje opakowań będą stopniowo zastępować dotychczasowe. Zmiana szaty graficznej i architektury etykiet ma na celu:

  • podkreślenie jakości produktów marki Pudliszki,
  • dostosowanie opakowań do zmieniających się trendów i oczekiwań współczesnych konsumentów w kwestii designu i funkcjonalności.
  • 2
Nowa identyfikacja wizualna marki

Nowa identyfikacja wizualna marki

Zwykli ludzie i Jan Frycz jako narrator w spotach Pudliszek

Dotychczasowa identyfikacja wizualna marki

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2025

29 stycznia 2025