- 2
- 3
Pudliszki z nowym logo i nowościami produktowymi
Zmienia się identyfikacja wizualna Pudliszek: logo, styl komunikacji z konsumentem, a także opakowania. W 2025 r. pod tą marką na rynek zostanie wprowadzonych 16 nowości produktowych.
W ubiegłym roku w portfolio firmy zadebiutowały
- ketchup Pudliszki Zero
- dania gotowe w tackach
Zmiany te to początek nowości zaplanowanych na 2025 r. Kraft Heinz pod marką Pudliszki zamierza wprowadzić 16 nowości produktowych. Marka poszerza portfolio, dostosowując je do młodszego pokolenia.
– Wprowadzając nowe produkty czy warianty smakowe, wsłuchujemy się w potrzeby dzisiejszych konsumentów. Inspirujemy się też trendami kulinarnymi, mając pełną świadomość tego, co lubią nasi rodacy w kuchni. To przede wszystkim wysoka jakość i zdrowe składniki, a także kwestie związane z wygodą. Zmieniamy także identyfikację wizualną Pudliszek. Dzięki temu m.in. zwiększymy widoczność naszych produktów na sklepowych półkach – mówi Adam Imielski, dyrektor zarządzający w firmie Kraft Heinz Polska, która jest właścicielem marki Pudliszki.
W nadchodzących miesiącach komunikacja marki Pudliszki będzie utrzymana w duchu dotychczasowej kampanii „Smaczne i kropka”. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby wzmocnić jej przekaz. Opiera się ona na pogodnym, swobodnym i serdecznym języku komunikacji, a także na podkreślaniu apetyczności i autentyczności.
Odświeżone zostało także logo. Przeszło ono subtelne modyfikacje. Zrezygnowano m.in. z gradientu na rzecz czerwieni przypominającej kolor pomidorów. Zmiany są już widoczne na ketchupach czy daniach gotowych w tackach, a sukcesywnie będą pojawiać się na kolejnych opakowaniach.
Nowe wersje opakowań będą stopniowo zastępować dotychczasowe. Zmiana szaty graficznej i architektury etykiet ma na celu:
- podkreślenie jakości produktów marki Pudliszki,
- dostosowanie opakowań do zmieniających się trendów i oczekiwań współczesnych konsumentów w kwestii designu i funkcjonalności.
- 2