„Jak domowe, a gotowe”: kampania dań gotowych Pudliszek
Pudliszki kontynuują platformę kreatywną kampanią „Jak domowe, a gotowe”
  • 1
  • 1
2.10.2024

Pudliszki kontynuują platformę kreatywną kampanią „Jak domowe, a gotowe”

Kampania promuje nową linię gotowych dań marki Pudliszki. Produkty te stworzono z myślą o konsumentach pragnących spożywać domowe obiady, ale zmagających się z brakiem czasu w związku z zapracowaniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56522 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2024