Attention Booster w ofercie Publicis Groupe - Marketing przy Kawie
Publicis wprowadza Attention Booster do optymalizacji kampanii pod kątem uwagi odbiorców
  • 0
  • 1
18.06.2024

Publicis wprowadza Attention Booster do optymalizacji kampanii pod kątem uwagi odbiorców

Narzędzie stworzone przez Publicis Groupe wykorzystuje technologie eye-trackingowe i algorytmy sztucznej inteligencji do holistycznego pomiaru uwagi w kampaniach reklamowych. Służy do selekcji najlepiej zauważalnych punktów styku i formatów mediowych oraz oceny potencjału materiałów kreatywnych.

– Attention Booster umożliwia szczegółowy pomiar i optymalizację kampanii pod kątem uwagi odbiorców na wszystkich etapach:

  • od doboru najbardziej efektywnych touchpointów mediowych,
  • po ocenę potencjału materiałów kreatywnych, które pozwolą na osiągniecie pożądanych celów i kluczowych KPI marki

opisuje Kamil Kołak, commercial & innovations director w agencji mediowej Zenith.

Narzędzie ma być odpowiedzią na potrzeby reklamodawców. Ci oprócz mierzenia uwagi przez wykorzystanie paneli eye-trackingowych dla konkretnych pozycji w mediaplanie kampanii poszukują wskazówek pod kątem przygotowania bardziej angażujących i perswazyjnych treści. Połączenie potencjału narzędzi AI oraz wiedzy z badań konsumenckich ma dostarczyć szczegółowych wskazówek i rekomendacji dotyczących testowanych kreacji.

Produkt powstał w ramach współpracy ekspertów agencji mediowych Publicis Groupe, agencji doradczo-wdrożeniowej Yotta oraz specjalistów z agencji kreatywnych grupy.

  • 1
Attention Booster, stworzony przez Publicis Groupe, wykorzystuje technologie eye-trackingowe i algorytmy

Attention Booster, stworzony przez Publicis Groupe, wykorzystuje technologie eye-trackingowe i algorytmy

18 czerwca 2024