Publicis przejmuje od Dentsu budżet koncernu LVMH
  • 0
  • 1
8.05.2023

Publicis przejmuje od Dentsu budżet koncernu LVMH

Holding luksusowych marek LVMH przeniósł amerykański budżet mediowy z Dentsu do Publicis. Francuska agencja dotychczas obsługiwała go w Europie i na rynkach azjatyckich.

Francuski koncern LVMH (skrót od marek Louis Vuitton Moët Hennessy) stał się niedawno najbardziej wartościową firmą Europy, wycenianą na 500 mld dol. W portfolio ma także takie marki jak:

  • Tiffany & Co,
  • Christian Dior,
  • Fendi,
  • Givenchy,
  • Marc Jacobs,
  • Stella McCartney,
  • Loewe,
  • Kenzo,
  • Celine,
  • Sephora,
  • Princess Yachts,
  • TAG Heuer,
  • Bulgari.

Według szacunków w 2022 r. LVMH wydał na reklamę 9,2 mld dol. Dla globalnej sieci Publicis klienci z rynku amerykańskiego są najważniejsi z punktu widzenia uzyskiwanych tam przychodów.

  • 1
Publicis przejmuje od Dentsu amerykański budżet koncernu LVMH

Publicis przejmuje od Dentsu amerykański budżet koncernu LVMH

8 maja 2023

7 maja 2023