- 0
- 1
Publicis przejmuje od Dentsu budżet koncernu LVMH
Holding luksusowych marek LVMH przeniósł amerykański budżet mediowy z Dentsu do Publicis. Francuska agencja dotychczas obsługiwała go w Europie i na rynkach azjatyckich.
Francuski koncern LVMH (skrót od marek Louis Vuitton Moët Hennessy) stał się niedawno najbardziej wartościową firmą Europy, wycenianą na 500 mld dol. W portfolio ma także takie marki jak:
- Tiffany & Co,
- Christian Dior,
- Fendi,
- Givenchy,
- Marc Jacobs,
- Stella McCartney,
- Loewe,
- Kenzo,
- Celine,
- Sephora,
- Princess Yachts,
- TAG Heuer,
- Bulgari.
Według szacunków w 2022 r. LVMH wydał na reklamę 9,2 mld dol. Dla globalnej sieci Publicis klienci z rynku amerykańskiego są najważniejsi z punktu widzenia uzyskiwanych tam przychodów.
- 1