Publicis Media poszerza skalę usług i kompetencji w Polsce
  • 0
  • 1
1.12.2016

Publicis Media poszerza skalę usług i kompetencji w Polsce

Holding Publicis Media ukonstytuował struktury na polskim rynku. Polska jest jednym z dwudziestu jego największych rynków. Transformacja wynikała z ogłoszonej wiosną 2016 r. strategii biznesowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2016

2016 r. zamknie się dynamiką wzrostu wydatków na reklamę w Internecie na poziomie 15–20% – prognozuje IAB Polska

Dynamika wzrostu wydatków na reklamę w Internecie osiągnie na koniec 2016 r. 15–20% – wynika z raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2016–2017”. Programmatic, wideo oraz marketing oparty na treściach będą najważniejszymi siłami napędowymi rynku reklamy online zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Kanał mobilny będzie stale zyskiwał na znaczeniu, jednak ciągle nie zdominuje rynku.