Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska
  • 0
  • 0
16.05.2018

Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox – nowi członkowie IAA Polska

Zarząd IAA Polska przyjął w poczet członków kolejne firmy. Do stowarzyszenia dołączyli dwaj marketerzy, jedna z największych grup reklamowych oraz dwie firmy technologiczne.

E.Wedel to marka o prawie 170-letniej historii. W ostatnich latach jest jednym z najszybciej rosnących producentów czekolady w Polsce pod względem obrotów. Od września 2010 r. Wedel jest częścią japońskiej Grupy Lotte. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu. Są wśród nich: sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

Metro Advertising to spółka należąca do niemieckiego holdingu handlowego Metro. Świadczy usługi reklamowe dla spółek należących do grupy, jak również dla klientów zewnętrznych w 28 krajach.

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA).

Meetrics to powstała w 2008 r.  firma technologiczna. Jest dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz treści online. To pierwsza europejska firma, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council na audyt zarówno reklam display, jak i wideo.

Firma Adtoox powstała w wyniku porozumienia branżowego (JIC) przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych, nadawców i stowarzyszenia reklamodawców pod auspicjami Rady Reklamy Telewizyjnej w Szwecji. Celem było m.in. skuteczne przeniesienie reklam telewizyjnych z taśm do plików i uzyskanie z tego tytułu jak największych korzyści.

Obecnie Adtoox świadczy usługi tysiącom użytkowników, działając w 15 krajach na całym świecie. Obsługuje ponad 7 tys. marek ponad 900 różnych reklamodawców. Jest zintegrowany z ponad 350 różnymi nadawcami i wydawcami. Ma użytkowników wśród wszystkich międzynarodowych domów mediowych.

16 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2018

Do 2021 r. wydatki firm na rozwój i wdrożenie systemów AI wyniosą w skali globalnej 200 mld dol. – prognozuje Deloitte

Dynamika wzrostu wydatków na wdrożenie systemów sztucznej inteligencji (AI) w latach 2017–2021 ma wynieść 50 proc. Oznacza to łączne wydatki na poziomie 200 mld dol. Inwestycje będą ponosić przedsiębiorstwa reprezentujące szeroki wachlarz branż: od służby zdrowia, poprzez handel, bankowość, aż do przemysłu wytwórczego. Takie są przewidywania ekspertów Deloitte zawarte w analizie „Cognitive technologies. A technical primer”.

15 maja 2018