„Psychologia reklamy” – studia dla głodnych praktyki reklamy
  • 0
  • 1
16.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

„Psychologia reklamy” – studia dla głodnych praktyki reklamy

Trwa rekrutacja słuchaczy do V edycji studiów podyplomowych działających pod skrzydłami Publicis i Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Agencja Publicis i Uniwersytet Warszawski zapraszają do wzięcia udziału w jubileuszowej, V edycji studiów podyplomowych „Psychologia Reklamy”. Ten cieszący się dużą popularnością cykl wykładów i warsztatów pozwala na poszerzenie wiedzy z zakresu projektowania skutecznych kampanii marketingowych i sprawdzenie ich w praktyce.

Jednym z najważniejszych elementów studiów jest zadanie polegające na stworzeniu strategii komunikacji dla rzeczywistej marki. Nowością tegorocznej edycji „Psychologii reklamy” jest cykl zajęć dotyczących branży interactive.

Studia mają charakter warsztatowy. Są prowadzone przez praktyków z branży reklamowej, z wieloletnim doświadczeniem w obszarach strategii, badań, kreacji, zarządzania rachunkiem klienta, nowych kanałów komunikacji, mediów, itp., oraz aktywnie działających naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego specjalizujących się w dziedzinach: psychologiczne mechanizmy reklamy, kreatywność i marketing polityczny.

Celem całego programu studiów jest uczenie sposobu myślenia o komunikacji, przekazanie konkretnych, użytecznych umiejętności związanych z pracą nad efektywnym budowaniem marki oraz rozbudzanie postawy dyskusyjnej. Dzięki temu studenci „Psychologii reklamy” mają szansę stać się wartościowymi partnerami w procesie tworzenia rozwiązań strategicznych i komunikacyjnych dla marki.

Ważnym i barwnym elementem studiów jest zadanie zaliczeniowe, które polega na stworzeniu strategii komunikacji dla realnego produktu w określonej sytuacji komunikacyjnej. Prace te co roku wzbudzają ogromne zaangażowanie i entuzjazm, a oceny jury podczas ich prezentacji są odbierane, jako bardzo rozwojowy feedback – pokazujący mocne i słabe strony koncepcji. Podczas zajęć można poczuć atmosferę i doświadczyć poziomu merytorycznego porównywalnego z pracą nad przetargiem w agencji reklamowej.

Termin zgłaszania się chętnych w roku akademickim 2010/2011 upływa pod koniec września. Szczegółowy program studiów dostępny jest na stronie www.psych.uw.edu.pl/podyplomowe/reklama

Program zajęć rozłożono na 10 miesięcy. Zjazdy odbywają się co dwa tygodnie, w soboty (8 godzin) i niedziele (6 godzin). W praktyce oznacza to 19 spotkań i 260 godzin zajęć, podzielonych na 4 części. Oferta kierowana jest do ludzi, którzy są związani lub wiążą swoją karierę z branżą reklamową – pracowników działów marketingu, agencji badawczych, domów mediowych, pracowników działów strategii, obsługi klienta, osób prowadzących własną działalność gospodarczą, czy absolwentów studiów wyższych.

„Psychologią reklamy” kierują dr Norbert Maliszewski z Wydziału Psychologii UW oraz jego zastępczyni – Magdalena Dobrowolska-Sagan, niezależny konsultant strategiczny i trener biznesu. Obok naukowców Wydziału Psychologii UW zajęcia poprowadzą eksperci z agencji Publicis, tacy jak Adam Miecznikowski – dyrektor Działu Strategii, Justyna Pyzik – senior strategic planner, Agnieszka Mazur – account director, Aleksandra Kowalczyk – producent TV oraz zaprzyjaźnieni praktycy z innych firm.

Więcej informacji o studiach podyplomowych „Psychologia reklamy” oraz o zasadach rekrutacji można znaleźć na stronie www.psychologiareklamy.edu.pl

***
Artykuł promocyjny

16 września 2010