"Psychologia reklamy" czyli teoria w praktyce
  • 0
  • 1
12.06.2008

„Psychologia reklamy” czyli teoria w praktyce

Już po raz trzeci agencja reklamowa Publicis i Wydział Psychologii UW zapraszają do na studia podyplomowe „Psychologia reklamy”.  Praktyczne przygotowanie słuchaczy do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, poprzez połączenie doświadczenia praktyków i koncepcyjnego myślenia z wykorzystaniem najnowszych badań z dziedziny psychologii, to cel, jaki wyznaczyli sobie twórcy kierunku studiów. Wykłady poprowadzą naukowcy UW oraz praktycy z  Publicis. Termin zgłaszania się chętnych w roku akademickim 2008/2009 upływa w połowie września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 czerwca 2008

11 czerwca 2008