- 1
- 1
„Pssst, poświętuj trochę” – zachęca świąteczna kampania Pepsi
Świąteczna kampania Pepsi zachęca Polaków do odłożenia w tym napiętym czasie mniej priorytetowych zadań i rozpoczęcia świętowania wspólnie z marką. Hasło „Pssst, poświętuj trochę” ma oddawać podwójne znaczenie tego okresu.
Z jednej strony nawiązuje do charakterystycznego dźwięku otwierania puszki Pepsi, który oznacza moment odprężenia. Z drugiej szept „pssst” przypomina gest bliskości, dyskretnego zaproszenia najbliższych do wspólnego świętowania.
Kampania przypomina, że to właśnie te drobne, wspólne momenty tworzą magię świąt i pomagają zatrzymać się na chwilę w codziennym pośpiechu. Marka zachęca, by otworzyć puszkę, odetchnąć i poczuć radość płynącą z najważniejszych chwil w roku.
Kampania obejmuje aktywacje konsumenckie, szerokie działania w mediach tradycyjnych, uwzględniając telewizję, DOOH oraz internet. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam VOD, w tym na platformach takich jak YouTube oraz kampanie w social mediach, z naciskiem na Meta i TikTok.
Grudniowy konkurs konsumencki zachęca uczestników do wskazania mniej istotnych obowiązków, które mogą poczekać w świątecznym okresie. Konkurs odbędzie się na platformie Joy-pepsico, gdzie można wygrać:
- roboty iRobot Roomba,
- karty podarunkowe do Empik.com,
- abonamenty Empik Go Max,
- świąteczne swetry lub koce stworzone we współpracy z polskimi artystami – Szmat Skład i Mają Pilarek.
Strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii stworzyła wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo – Sips & Bites. Lokalne dostosowanie konceptu na rynek polski wykonała Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.
- 1