PSH Lewiatan startuje z wiosenną kampanią reklamową
  • 3
  • 1
12.03.2021

PSH Lewiatan startuje z wiosenną kampanią reklamową

11 marca rozpoczęła się kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Działania wizerunkowe skierowane są do lokalnej społeczności i prezentują markę jako bliskiego sąsiada, który przychodzi z pomocą podczas codziennych zakupów.

W komunikacji podkreślone zostały m.in. szeroki wybór asortymentu, świeżość i regionalność produktów. Kampania telewizyjna obejmuje stacje z grupy TVN, Polsat, TVP i serwisy VoD. Będzie w nich można zobaczyć spot emitowany w dwóch wersjach – 15- (produktowy) i 30-sekundowej (wizerunkowy).

Od 18 marca ogólnopolskie działania wizerunkowe będą wspierane kampanią produktową realizowaną w pobliżu sklepów w ramach kanału online. W komunikacji wykorzystane zostaną media społecznościowe oraz programatyczny model zakupu audience buying. Kampania ma precyzyjnie dotrzeć do określonej grupy docelowej potencjalnie zainteresowanej ofertą sklepów PSH Lewiatan.

Przygotowaniem koncepcji kampanii i jej realizacją zajęła się Grupa Effectica. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

  • 1
PSH Lewiatan promuje się jako bliski sąsiad

PSH Lewiatan promuje się jako bliski sąsiad

12 marca 2021

11 marca 2021