Przyznano Ekomersy 2017 – nagrody branży e-commerce
  • 0
  • 0
1.12.2017

Przyznano Ekomersy 2017 – nagrody branży e-commerce

Znamy już laureatów najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce. 29 listopada wręczono statuetki w VI edycji konkursu Ekomersy.

Konkurs Ekomersy wyłania najlepsze firmy, produkty i usługi umożliwiające bądź wspomagające sprzedaż online. Nagrody główne i wyróżnienia przyznano na podstawie głosów internautów oraz 20-osobowego jury w czterech kategoriach:

  • Dostawcy. W tej kategorii oceniani byli dostawcy produktów i usług dla e-commerce. Podkategorie: operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku itp.
  • E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znalazły się: najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych, strategie budowania lojalności klientów czy ekspansja zagraniczna.
  • Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce, z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.
  • Osobowość roku. Wyróżnienie dla osoby, która wniosła szczególny wkład w rozwój branży.

Wyniki konkursu Ekomersy 2017:

Osobowość roku
Piotr Kiełcz

Rozwiązanie wspierające obsługę klientów
Ekomers 2017: Unified Factory
II miejsce: Edrone
III miejsce: Hotpay

Rozwiązanie wspierające zarządzanie e-biznesem
Ekomers 2017: Idea 07 ERP
II miejsce: WFirma
III miejsce: Sugester

Rozwiązanie wspierające generowanie leadów i sprzedaży
Ekomers 2017: ConversionLabs
II miejsce: FreshMail FreshForm
III miejsce: CallPage

Rozwiązanie wspierające logistykę (z wyłączeniem firm kurierskich)
Ekomers 2017: GS1 za SSCC (seryjny numer jednostki logistycznej)
II miejsce: Bliskapaczka.pl
III miejsce: Epaka.pl

Firma kurierska
Ekomers 2017: PickPack
II miejsce: DHL

Innowacja płatnicza roku
Ekomers 2017: PayU | Płacę później
II miejsce: Tpay.com – Fastpass
III miejsce: BlueMedia – zintegrowane płatności online

Debiut roku 2017
Ekomers 2017: Unified Factory Easy
II miejsce: Bliskapaczka.pl
III miejsce: HotPay

Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową
Ekomers 2017: Goglobal24
II miejsce: Legal Geek – Kreator Dokrates.pl
III miejsce: Epaka.pl

Rozwiązanie infrastrukturalne i IT
Ekomers 2017: EmailLabs
II miejsce: AtomStore
III miejsce: IAI-Shop.com

Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży
Ekomers 2017: Sempai
II miejsce: Promotraffic
III miejsce: Awin

Najlepsza agencja wdrożeniowa
Ekomers 2017: I-systems
II miejsce: Divante
III miejsce: Bold

Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych – mały sklep
Ekomers 2017: 3mk
II miejsce: BodyBoom
III miejsce: Kontigo

Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych – duży sklep
Ekomers 2017: CoffeDesk
II miejsce: TaniaKsiążka.pl
III miejsce: Bandi

Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży
Ekomers 2017: R-Gol
II miejsce: Itaka
III miejsce: Eastend

Strategia budowania lojalności klientów
Ekomers 2017: Dr Tusz
II miejsce: Bdsklep.pl
III miejsce: 3mk

Ekspansja zagraniczna
Ekomers 2017: eSky
II miejsce: Eobuwie
III miejsce: Etuo

Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku – mały sklep
Ekomers 2017: BodyBoom
II miejsce: Pole na Stole
III miejsce: Gaia.com.pl

Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku – duży sklep
Ekomers 2017: Chocolissimo
II miejsce: CoffeDesk
III miejsce: Dr Tusz

Pierwsza faza konkursu opierała się na internetowych głosach użytkowników, uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskały największą liczbę ważnych głosów, awansowały do rundy drugiej. W niej jury wyłoniło liderów wszystkich kategorii konkursowych.

W skład rady wchodzili m.in.: Tomasz Karwatka (Divante), Bartosz Góralewicz (Elephate.co), Michał Cortez (Dentsu Aegis Network), Justyna Dziegieć (L’Oreal) czy Konrad Latkowski (KSY Group).

Od 2012 r. organizacją gali rozdania Ekomersów zajmuje się Fundacja Polak 2.0.

Janusz Kamiński

7 dni temu

Gratuluję wszystkich!

1 grudnia 2017

30 listopada 2017

Reklama
Czytaj także
Reklama