„Przyszło świeże” – ekologiczna kampania reklamowa sieci sklepów IKEA
  • 0
  • 5
2.08.2012

„Przyszło świeże” – ekologiczna kampania reklamowa sieci sklepów IKEA

IKEA Targówek 1 sierpnia rozpoczęła w Warszawie ekologiczną kampanię reklamową. Podczas akcji zostaną wykorzystane m.in. gigantyczne meble z trawy, „rosnące” billboardy, hasła reklamowe „wyczyszczone” na ulicach oraz kiełkujące ulotki. Przez cały czas trwania akcji rośliny znajdować się będą pod stałą opieką ogrodnika, a po jej zakończeniu na powrót trafią do naturalnej gleby. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Warszawy do odwiedzenia sklepu na Targówku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2012