Przyspieszenie reklamy online w końcówce roku – IAB AdEx Q3 2014 (infografika)
  • 0
  • 1
18.12.2014

Przyspieszenie reklamy online w końcówce roku – IAB AdEx Q3 2014 (infografika)

W trzecim kwartale 2014 r. dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 9,2% rok do roku. Oznacza to przyspieszenie względem wcześniejszych kwartałów br. Wartość wydatków w okresie styczeń – wrzesień wyniosła 1,87 mld zł, czyli o ponad 116 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Takie wyniki przyniosło badanie IAB AdEx, realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2014

17 grudnia 2014